Petr Adamovský - sklář, který lidem navrací smysl života

04.03.2012 20:29

Čistě náhodou jsem narazila na článek z roku 2011 uveřejněný na stránkách města Jablonec nad Nisou, ve kterém působí právě Petr Adamovský - jeden z výrobců skleněných očních protéz. Musím říct, že i já jsem klientkou pana Adamovského a jsem s jeho prací velmi spokojená! A proto mi dělá radost, že i tento článek mohu mít na svém webu.

Rozhovor s ním si přečtěte zde: www.mestojablonec.cz/cs/mesto/jablonecky-mesicnik/rocnik-2011/11-2011/petr-adamovsky-8211-sklar-ktery-lidem-navraci-smysl-zivota.html

 

(článek z 11/2011)

Diskusní téma: Petr Adamovký - sklář, který lidem navrací smysl života

Pana Adamovského osobně navštěvuji

Datum: 06.03.2012 | Vložil: JednoOčka

K tomuto pánovi už několik let jezdím, jsem jeho klientkou a musím říct, že mi vždy vyrobil očičko krásné. Má zlaté ručičky a své řemeslo zvládá bravurně!!!

Přidat nový příspěvek