Stačila chvíle...

09.07.2015 06:31

 

Tak přátelé.... stačila chvilka a byla jsem slepá! A přitom my, jednoocí, dbáme na své druhé očko, které nám zbylo, doslova jako oko v hlavě... a přeci stačí vteřina a může být všechno jinak. V nedělní sluníčkový den jsem se rozhodla zabíjet červotoče, který se mi usídlil ve starém nábytku na chatě. Ano, na ty malinké dírky se musí provést injektáž. A tak jsem stříkačkou s jehlou vpravovala tekutinu do dírek. A co čert nechtěl....! Jehla mi zůstala zakouslá ve dřevě a tekutina, která je mimochodem dost děsný dryák, i když je naředěná, se mi rozlítla ze stříkačky do brýlí a do očí.  Skončila jsem na pohotovosti s poleptanou rohovkou. Mé jediné oko! Ani vám nemusím psát, jaký strach jsem měla. Nakonec vše dobře dopadlo. Vidím! Zůstalo mi obrovské ponaučení. Příště už jen s ochrannými brýlemi!!!

A proto apeluju na vás všechny: Buďte opatrní!!! Vždyť už máme jen jedno.....